مرکزآموزش عالی حضرت خدیجه کبری (س) دزفول

اطلاعیه ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته آزمون سراسری 1401

 

اطلاعیه ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته آزمون سراسری 1401

 

ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته سال 1401  توجه شما را به مطالب زیر جلب     می نماییم.

 خیلی مهم

پذیرفته شدگان گرامی دقت فرمایند قبل از هرگونه اقدامی ضروری است:

  • با مراجعه به سایت https://emt.medu.ir اقدام به درخواست تاییدیه تحصیلی مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی و سوابق تحصیلی (ریزنمرات) نموده و پرینت کد رهگیری را روز ثبت نام حضوری ارائه نمایند. 

بدلیل رعایت فاصله گذاری و پروتکلهای بهداشتی، ثبت نام دانشجو صرفا در ساعت اعلام شده انجام پذیر است ،لذا خواهشمند است از حضور در ساعات خارج از زمان اعلام شده جدا خودداری فرمائید.

 

مدارک مورد نیاز ثبت نام حضوری برای پرونده‌ی آموزشی:

 

الف) مدارک مشترک برای تمامی پذیرفته شدگان:

1-                 یک عدد پوشه آبی و گیره

2-                پرینت اعلام نتیجه (قبولی) سازمان سنجش

3-                نسخه پرینت شده ثبت نام غیرحضوری

4-                شش قطعه عکس 4*3 تمام رخ پشت نویسی شده مربوط به سال جاری.

5-                اصل شناسنامه و 2 سری کپی از تمام صفحات شناسنامه (حداکثر سن 24 سال تمام).

6-                اصل کارت ملی و 2 سری کپی از تصویر پشت و روی آن

7-                برگه انصراف از دانشگاه محل تحصیل قبلی (در صورتی که سال قبل دانشجوی دانشگاه دیگری بوده اید).

8-                کپی از کارت و گواهی ایثارگری پدر یا همسر (اختیاری)

9-                 کپی از گواهی بهزیستی یا کمیته امداد (اختیاری)

 

ب) مدارک ویژه نظام آموزشی جدید (6-3-3)

(علاوه بر مدارک بند الف مدارک زیر نیز باید تحویل گردد.)

 

10-               اصل و کپی خلاصه سوابق تحصیلی (کارنامه گسترده) دوره سه ساله متوسطه نظام جدید آموزشی (6-3-3-)؛

-با مهر و امضاء مدیر آموزشگاه، مسئول ثبت نمره و رئیس اداره آموزش و پرورش که نمرات، معدل کتبی و معدل کل در آن قید گردیده باشد (معدل کل دوره متوسطه 14 به بالا باشد ).

 

11- فرم 602 (گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم) قابل دریافت از دبیرستان های محل تحصیل؛

-با مهر دبیرستان و امضای مدیر یا معاون اجرایی.

 

12-اصل و کپی گواهی نامه موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه (با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک)؛

-با مهر و امضاء مدیر دبیرستان.

13- پرینت کدرهگیری تاییدیه تحصیلی پایان تحصیلات دوره سه ساله تحصیلی.

14- کارنامه تحصیلی پایه اول و دوم متوسطه؛ با مهر و امضای مدیر دبیرستان.

 

ب) مدارک ویژه نظام آموزشی سالی واحدی

(علاوه بر مدارک بند الف مدارک زیر نیز باید تحویل گردد.)

 

10-اصل و کپی خلاصه سوابق تحصیلی (کارنامه گسترده) دوره سه ساله متوسطه نظام آموزشی سالی واحدی؛

-با مهر و امضاء مدیر آموزشگاه، رمسئول ثبت نمره و رئیس اداره آموزش و پرورش که نمرات، معدل کتبی و معدل کل در آن قید گردیده باشد (معدل کل دوره متوسطه 14به بالا باشد).

 

11-اصل و کپی گواهی نامه پایان تحصیلات دوره متوسطه (با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک)؛

-با مهر و امضاء مدیر دبیرستان، مسئول امتحانات و رئیس اداره آموزش و پرورش با تمبر ابطال شده.

 

12-پرینت کدرهگیری تاییدیه تحصیلی پایان تحصیلات دوره متوسطه.

13-اصل و کپی خلاصه سوابق تحصیلی دوره پیش دانشگاهی؛

-با مهر و امضاء مدیر آموزشگاه، مسئول ثبت نمره و رئیس اداره آموزش و پرورش

 

14-اصل و کپی گواهی نامه پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی؛

-با مهر و امضاء مدیر دبیرستان، مسئول امتحانات و رئیس اداره آموزش و پرورش با تمبر ابطاال شده.

 

15-پرینت کدرهگیری تاییدیه تحصیلی پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی.

16-کارنامه تحصیلی پایه اول و دوم متوسطه؛ با مهر و امضاء مدیر دبیرستان.

*در صورتیکه دانشجوی دانشگاه دیگری بوده اند برگه انصراف از دانشگاه محل تحصیل قبلی و گواهی تسویه حساب کامل از دانشگاه قبلی (طبق فرم دفترچه سنجش )

 توجه : عدم ارائه هریک از مدارک فوق منجربه  عدم پذیرش و ثبت نام خواهد شد.

           انتقال و میهمانی از پردیس به مراکز یا بالعکس در ترم اول ممنوع می باشد .

 

*** توجه***

همه دانشجویان باید قبل از تحویل مدارک ثبت نام، یک سری کپی برابر اصل از مدارک خود ( اصل گواهی دیپلم، اصل گواهی پیش دانشگاهی، ریزنمرات، کارنامه گسترده و ...) تهیه نموده و نزد خود نگه دارند؛ چرا که در طول تحصیل به آنها نیاز مبرم دارند و بعد از ثبت نام هیچ مدرکی از پرونده به دانشجو تحویل داده نخواهد شد.

 

 

 

 

زمان مراجعه حضوری از ساعت 8 صبح لغایت 12 ظهر به شرح زیر می باشد:

 

ردیف

رشته

شهر

روز

تاریخ مراجعه

1

آموزش ابتدایی

دزفول، اندیمشک،شوش

دوشنبه

11/07/140۱

2

آموزش ابتدایی

گتوند ، شوشتر، سالند

سه شنبه

12/07/140۱

3

آموزش ابتدایی

ایذه،اصفهان،ترکالکی،فولادشهر،شاهین شهر، الیگودرز

شنبه

16/07/1401

 

 

تذکرات مهم

الف: حضور شخص دانشجو در زمان ثبت نام الزامی می باشد.

ب: ثبت نام از افراد غیرواجد شرایط از جمله شرط معدل (معدل کل دیپلم باید 14 به بالا باشد)، شرط سنی (متولدین 1 مهر 7۷ به بعد مجاز به تحصیل در دانشگاه هستند)و افراد فاقد مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی ممنوع می­باشد.

 

 در ابتدا توجه شما عزیزان را به نکات زیر جلب می نماییم

 

1- از تمام مدارک خود، اسکن و کپی (حتما از مدارک دبیرستان خود کپی برابر با اصل) تهیه و نزد خود نگه دارید زیرا در دوران تحصیل به هیچ عنوان از مدارک موجود در پرونده دانشجو امکان کپی و تحویل جهت تکمیل پرونده استخدامی در آموزش و پرورش به دانشجو وجود ندارد.

2- در مواردی که کپی برابر با اصل نیاز باشد دانشجو می بایست از طریق دفترخانه های اسناد رسمی اقدام نماید.

3- پذیرفته شدگان می بایست فرم های موجود در این اطلاعیه را پرینت گرفته و پس از تکمیل همراه با سایر مدارک به همراه داشته باشند.

4- فرم­های مورد نیاز از پایین همین صفحه قابل دریافت می باشد.

5- پذیرفته شدگان گرامی دقت کنید تمامی فرم­ها بطور کامل تکمیل شده در صورت نیاز به عکس، در محل درج شده روی فرم­ها، عکس پشت نویسی شده چسبانده شود.

6- شماره موبایلی که در فرم ها نوشته می شود، الزاماً باید متعلق به خود دانشجو باشد.

7- شماره تلفن منزل و کدپستی و آدرس محل سکونت فعلی به طور دقیق و کامل در محل­های خواسته شده در فرم­ها قید شود.

8- شروع کلاس­ها از شنبه 1401/07/16می باشد. انتخاب واحد ترم اول ورودی های جدید توسط واحد آموزش انجام می شود بنابراین دانشجو موظف است قبل از شروع کلاس ها با مراجعه به میز کار خود در سامانه گلستان از برنامه کلاسی خود مطلع شود.

 

 

توجه:  مدارکی که  بعد از شروع به تحصیل الزاما می بایست توسط دانشجو پیگیری و جهت درج در پرونده به واحد فارغ التحصیلان دانشگاه داده شود:

 

1-ارائه اولین حکم استخدام آزمایشی و سایر احکام صادره سالانه.

2-کپی برابر با اصل سند تعهد محضری که به تایید اداره آموزش و پرورش محل خدمت رسیده باشد.

3-مجوز موافقت با ادامه تحصیل به صورت تایپ شده از محل خدمت.

 

 

 

 

  

مدارک مورد نیاز ثبت نام حضوری برای پرونده‌ی سرای دانشجویی: 

  • 1-پوشه نارنجی 1 عدد
  • 2-شش  قطعه عکس 4*3 جدید با حجاب کامل پشت نویسی شده
  • 3- کپی از تمام صفحات شناسنامه
  • 4- کپی از پشت و روی کارت ملی
  • 5-کپی از تمام صفحات شناسنامه پدر
  • 6-کپی از تمام صفحات شناسنامه مادر
  • 7-در صورت تاهل کپی از تمام صفحات شناسنامه همسر
  • 8-تکمیل فرم مشخصات فردی دانشجو
  • 9-تکمیل فرم مخصوص محارم (پیوست)
  • 10- تکمیل فرم شیوه نامه اسکان (پیوست)
  • 11-تکمیل  فرم تعهد نامه  (پیوست)
  • 12- تکمیل فرم  درخواست تردد (درصورت عدم نیاز به استفاده از خوابگاه) (مدارک لازم جهت ترددی شدن را در ادامه مطالعه فرمایید)

 

به همراه بودن پدر یا مادر (یا همسر در صورت تاهل) به هنگام ثبت  نام الزامی است در غیر اینصورت بندهای 10 تا 12 (فرمهای محارم، آیین نامه انضباطی و محارم) بایستی پیش از زمان ثبت نام در دفترخانه رسمی محضری ثبت گردیده و به هنگام ثبت نام به مسئولین دانشگاه تحویل داده شود.

 

مدارک لازم جهت ترددی شدن (عدم سکونت در خوابگاه):

 

1-درخواست کتبی از سوی والدین یا همسر

2-تکمیل فرم درخواست تردد (پیوست)

3-کپی از سند ازدواج (در صورت تاهل)

4-کپی از سند منزل یا اجاره نامه

5- کپی از تمام صفحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی دانشجو

6-قبض خدماتی ( آب یا گاز)

 

وسایل موردنیاز دانشجویان در سرای دانشجویی

ملافه ، بالش و روبالشی

پتو

2 جفت دمپایی (روفرشی ، محوطه)

مسواک ،خمیردندان و دستمال کاغذی

رخت آویز برای استفاده از کمد

قفل  و کلید جهت کمد

بشقاب ، لیوان ، قاشق و چنگال

اسکاج ، پودر لباس شویی دستی ،صابون و تشت کوچک لباسشویی

 

ضروری است فرم های پیوست اطلاعیه را چاپ نموده و  قسمت های مربوط به دانشجو را تکمیل نموده و به همراه داشته باشید.

 

 

کانال اطلاع رسانی دانشگاه در پیام رسان گپ به آدرس      1401 https://gap.im/studentsteacher  

 

 

 آدرس ساختمان آموزشی (محل ثبت نام): دزفول خ امام خمینی شمالی،فلکه گل،بلوار پیام آوران به سمت گلزار شهید آباد جنب دبیرستان پسرانه باهنر

 

شماره تماس دانشگاه:    42550293      پیش شماره 061

                                42550294      پیش شماره 061

پذیرفته شدگان در رشته آموزش ابتدایی جهت ثبت نام به مرکز آموزش عالی حضرت خدیجه کبری (س) واقع در دزفول مراجعه نمایند.

 

آدرس سایت مرکز آموزش عالی خدیجه کبری (س) https://khka.cfu.ac.ir